בדיקות רקע

בדיקות רקע לפני התקשרות עסקית

התקשרויות עסקיות חיוניות לפעילות ענפה של הארגון או החברה. עם זאת, לא ניתן להיכנס אליהן בקלות ראש. בין אם הנכם מבצעים רכש חדש או עתידים לבצע התקשרות עם ספק חדש, חשוב שתדעו עליהם כמה שיותר. הרי שהתקשרות עם האדם או החברה הלא נכונים עלולה להיות בעלת השלכות חמורות והרות גורל על הארגון. התקשרות שגויה עלולה לגרם לנזק למותג והיא אף יכולה להעמיד את הארגון בפני סיכון לתביעות משפטיות.

כשאתם מבצעים התקשרות עסקית, אתם בהחלט מתחילים מערכת יחסים חדשה וחשובה – כזו הדורשת שיקול דעת ומשנה זהירות. הנה מספר שאלות מפתח שBut a thorough background check מקיפה טרם התקשרות עסקית יכולה לעזור לענות עליהן.

האם השותף העסקי או הספק הם בעלי היסטוריה פלילית?

כל ספק או שותף עסקי מנסים למצב עצמם באופן המיטבי במהלך תהליך החתימה על ההסכם. אחרי הכל, הם מנסות לזכות בעסק שלך, אולם מיצוב שכזה פירושו לעיתים קרובות שהשותף העסקי לא מתכוון לנדב מידע שעלול להעלות דגלים אדומים – מידע כמו עבר פלילי.

בדיקות רקע מקיפות טרם התקשרות עסקית יכולות לחשוף עבר פלילי רלוונטי. מידע שכזה הוא קריטי לידיעה טרם החתימה על ההסכם.

האם השותף העסקי או הספק חווים בעיות משפטיות?

טרם חתימה על הסכם התקשרות עסקי, חשוב לדעת האם השותף העסקי או הספק חווים בעיות משפטיות בהווה, או לחלופין, בעלי היסטוריה משפטית עשירת תביעות בין אם כתובעים ובין אם כנתבעים.

תביעות משפטיות מספקות אינדיקציה לכך שהספק או השותף חווה בעיות עם לקוחות בעבר, או מצוי בקשיים כלכליים שעלולים להשפיע על תפקודם העסקי התקין. בנוסף, תביעות משפטיות עלולות להיות עניין שמסיח את דעתו של השותף או הספק מפעולותיהם היומיומיות – ובכלל זאת מתן שירות מטעם הארגון שלכם. תביעה מתנהלת או מתמשכת לא בהכרח צריכה לעצור את ההתקשרות העסקית, אולם זוהי הזדמנות מצוינת עבורכם ללמוד עוד אודות שותפכם הפוטנציאלי.

האם השותף העסקי או הספק משתמשים בשמות אחרים?

חשוב לבדוק ולדעת האם הספק או השותף העסקי שלכם השתמש בשמות שונים בעבר עבור שיווק מוצרים ושירותים שונים. במקרים מסוימים, השימוש בשם אחר עלול להוות אינדיקציה לכך שהם מנסים לטשטש דברים מסוימים בעברם. כך בדיוק באמצעות בדיקת שמות נוספים ניתן לבדוק באופן המיטבי את המידע המשפטי.

הימנעו מסיכונים וגלו אחריות

לא קיים זמן טוב יותר ללמוד אודות שותפיכם העסקיים הפוטנציאליים מאשר לפני החתימה על הסכמי ההתקשרות. בדיקת רקע מקיפה היא הדרך הטובה ביותר לאסוף את המידע הדרוש על מנת לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור ארגונכם.

לשיחת ייעוץ חינם חייגו: 03-9666518
ההגנה 13 קומה 8 , ראשון לציון

contact us
Call Now!